Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

2008年2月7日 星期四

新年快樂!! 恭喜發財!!

希望這一年所有人都心想事成
由其是我自己
希望我想等到的一件事可以快點實現
已經等到頸都長啦

也希望寶貝今年工作順利
財源滾滾來
越賺越多
可以買大屋養好多好多小動物

3 個別人留下的字句:

匿名 提到...

Happy New Year!
恭喜發財ar!!!
Did u get any money??
haha....

匿名 提到...

駱樂:
希望你唔好介意我咁稱呼你啦~ =)

我祝你身體健康~心想事成~
萬事如意~青春常駐~
財源廣進!^.^

好耐都無見過你貼新貼文啦~
唔知你最近過得開唔開心呢??
點都好~希望你日日都過得開開心心~ =)

Vivian 提到...

Fion~

我仲未有利是收啦!