Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

2007年9月13日 星期四

薩頂頂~~萬物生



寶貝, 我在為你找這個大碟, 等我哦!!

6 個別人留下的字句:

匿名 提到...

唔該哂心肝妳了...今日我好炆......

Vivian 提到...

寶貝, 不要亂發脾氣了,
誰人真心對你好, 你有眼見的!
看不見, 就用心去感覺一下到底誰比較關心你!!!
我不會生氣, 也不會計較你發脾氣時說的話,
雖然那些話好難聽, 但我會體諒你不是有意!

匿名 提到...

獅肝.....我伙是為妳好..等緊公主屋入伙

Vivian 提到...

哈哈!! 獅肝!!
公主屋依家有人玩野,
入唔到伙啦!! 可惡!!

匿名 提到...

心肝.........耐心等吓啦....好快妳就會明成利就........我安埋緊妳的一生.遲些妳就再無人話妳唔得.只要用心學習.記得我己比了妳一半的運嗎?我做任何一切都是想妳生活舆開心的.好好休息等獅子重有氣有力照顧妳一生.直至獅子老死了

Vivian 提到...

獅子唔可以咁快老死,
唔可以丟低公主啦,
獅子要永永遠遠保護公主!