Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

2007年10月19日 星期五

忍住唔講個秘密出黎真係好辛苦架!!

所以今日一見到我寶貝, 我就立即講比佢聽!

登登登登!! 無錯啦! 就係我上一個學期讀的兩科,
法律及會計1已經順利完成, 而且及格左啦!
哈哈! 實在太開心啦! 雖然有d考天才的成份,
不過我都真係有花心機, 花時間去讀架!
總算對得住自己, 又對得住天父!
我最終都無浪費左d錢!

今個學期我讀緊Business Communication,
同埋Accounting 2, 希望都可以順利過關啦!
依家無返工, 多左時間讀書, 如果成績差過上一個學期,
咁就真係無鬼用啦!!!

寶貝你要繼續支持我呀!!!

1 個別人留下的字句:

笨蕃薯 提到...

恭喜妳!在比心機下次考好一D^^