Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

2007年10月24日 星期三

家中的幾隻寶貝

我的大寶貝帶了幾隻小寶貝來到我的新家,
每一天一起床, 第一時間就係服侍她們,
餵食乾糧, 掃貓屎, 不過, 她們在我悶的時候也陪了我很多,
我每一隻也很疼愛, 但最愛錫的就是最近來到我家的Chanel啦!
她好女人, 經常擺出優雅的姿態, 又好會撒我嬌, 常常要我抱著她啦!!!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
她是異國長毛貓, 金色的, 很可愛!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

先介紹一隻, 下次有時間才把其他的貓放上來吧!!

2 個別人留下的字句:

Rubby 提到...

喂喂!!仲記得我嘛?哈哈~~勁耐冇見..你近排點啊?搵到你既真命天子未啊?你個樣...唔同左(靚左)一.一"整容..哈哈(講笑)
我而家o係cwb返工,都ok喇!生活都係咁==>>無聊地過...我都讀書喇!不過我讀既係毅進,到時就要返工讀書,唉~唔知撐唔撐得住呢!!我得閒會上黎睇睇你架喇^^

Vivian 提到...

我記得你, 都有成年無聯絡,
你個email係咪rubby1110呀,
同男朋友點呀, 幾時結婚先?