Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

2007年7月3日 星期二

感覺真的不同了!!

看著最近拍的照片, 感覺我的臉真的不同了,
不單單是由別人告訴我,
連我自己也看得出來,
不知道是哪裡不同,
可是, 就是有一種看起來怪怪的感覺!!
笑起來不再像從前一樣無邪!
是我最近太多壓力嗎?
是我的腦袋在想太多了嗎??
為什麼跟以前不同了???

Looking at my pictures,
I felt I look different than before.
No need to be mentioed by others,
I can see it from my eyes.
I don't know what the hell is the differents.
Just feel so weird.
My smile is different, not so pure as before.
Is it I am having too much stress?
Is it becasue I think too much with my stupid brain?
Why there is a different?

我希望我是快樂的,
我希望我是由心底裡笑出來的!!

I wish that I am happy,
and my smile is coming from my heart!!

0 個別人留下的字句: