Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

2007年2月17日 星期六

Love can be so simple!!

I love you, so I want to hear you!
I love you, so I wait you to date me!
I love you, so even a sms also can make me laugh for 3 days!
I love you, so I can no need to eat and sleep!
I love you, so I can't sleep when you kiss me in the phone!
I love you, so can't take my eyes off you!
I lvoe you, so I hate other girls hug you in the pictures!
I love you, so I feel sad when you no call me for 2 days!
I love you, so my soul run away when you not free to meet me within 3 weeks!
I love you, so I worry about your healthy when you drunk!
I love you, so I keep crying when you not believe in me!
I love you, so I need to make myself wiser!
I love you, so I need to make myself busy!
I love you, so I need to be independent!
I love you, so I need to recover my own hurts!
I love you, so I need to feel your mind!
I love you, so I jealous!
I love you, so I nervous!
I love you, so I confuse!
I love you, so I careless!
I love you, so I insonmia!
I love you, so I brain blanked!
I love you, so I heartbeating!

Yes, Love can be simple,
but....
how to make it simple???
Oh God..
I am addicted to day dreaming,
I am addicted to wanna fall in love!!

0 個別人留下的字句: